Rekrutacja krok po kroku

KROK 1

Załóż osobiste konto rejestracyjne w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK) w terminie od 27.01.2020r. do 10.02.2020r., dostępnym pod adresem https://rekrutacja.pcz.pl

KROK 2

Uzupełnij swoje dane osobowe, wskaż dokument uprawniający Cię do podjęcia studiów i wypełnij kwestionariusz ocen. Wprowadzone do systemu IRK oceny ze świadectwa maturalnego zostaną zweryfikowane z ocenami, które znajdują się w bazie Krajowego Rejestru Egzaminów Maturalnych (o ile kandydat wyraził na to zgodę w deklaracji maturalnej) lub z przekazanymi do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej dokumentami (w późniejszym etapie rekrutacji).  Kandydaci z polską nową maturą (2005-2020) zaznaczają w formularzu tylko egzaminy pisemne.

Wczytaj w systemie IRK zdjęcie na potrzeby Elektronicznej Legitymacji Studenckiej.

KROK 3

Wybierz kierunek studiów. Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna, w oparciu o przebieg dotychczasowej edukacji, weryfikuje czy kandydat może podjąć studia na wybranym kierunku.

KROK 4

Dokonaj opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na studia w wysokości 85zł za każdy wybrany kierunek studiów na podany w systemie IRK numer rachunku bankowego (inny dla każdego kandydata). Pamiętaj, aby w opisie przelewu podać IDENTYFIKATOR WPŁATY (cyfry i nazwa kierunku).  Po odnotowaniu Twojej wpłaty zostaniesz uwzględniony w procesie rekrutacyjnym.

UWAGA! Pamiętaj o odpowiednio wczesnym dokonaniu opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na studia, aby Twoja wpłata  mogła ukazać się w systemie IRK przed upływem terminu zakwalifikowania tj. 11.02.2020r.

Jeśli dokonałeś wpłaty, a po upływie trzech dni nie została ona odnotowana w systemie IRK, prześlij potwierdzenie dokonania opłaty na adres Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej.  

KROK 5

Sprawdź wyniki zakwalifikowania.

Kandydaci otrzymują wyniki zakwalifikowania w dniu 11.02.2020 r. na swoje osobiste konta w systemie IRK.

KROK 6

Wydrukuj z systemu IRK Podanie - kwestionariusz o przyjęcie na studia, podpisz i złóż razem z kompletem wymaganych dokumentów do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej w godzinach i miejscu jej dyżurowania.

Przed wydrukowaniem przez kandydata Podania - kwestionariusza o przyjęcie na studia, wgrane zdjęcie musi mieć status „zaakceptowane”.

Dokumenty możesz również przesłać pocztą, najlepiej za potwierdzeniem odbioru. Pamiętaj, że liczy się data wpływu dokumentów do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej.
Dokumenty, które przesyłasz muszą być kompletne i poprawnie wypełnione!
Drogą pocztową przyjmujemy kserokopie dokumentów (świadectwo dojrzałości, dyplom ukończenia studiów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza lub organ wydający dany dokument. 

Dokumenty można składać od 11.02.2020r. do 13.02.2020r.

Niezłożenie dokumentów przez zakwalifikowanych kandydatów w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z nieprzyjęciem na studia.

KROK 7 

Termin ogłoszenia wykazu osób wpisanych na listę studentów na studia w roku akademickim 2019/2020 - 14.02.2020r.

Informacja o wpisie na listę studentów będzie opublikowana na osobistym koncie w systemie IRK.

KROK 8

Po procesie immatrykulacji będziesz mógł zalogować się i zapoznać z  systemem USOSweb, który jest dostępny pod adresem https://usosweb.pcz.pl - logując się użyj nazwy użytkownika i hasła takiego jak w systemie IRK.

KROK 9

Dokonaj opłaty za legitymację oraz indeks na podany w systemie USOSweb numer Twojego indywidualnego rachunku bankowego.

KROK 10

Dokonaj opłaty za czesne (w przypadku studiów niestacjonarnych) na podany w systemie USOSweb numer Twojego indywidualnego rachunku bankowego.